8ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
(3ο ΣΤΑΔΙΟ) ΡΟΛΟΙ:
Στόχος:
ü Να
εφαρμόσουν οι μαθητές τη τεχνική οργάνωσης ενός ερωτηματολογίου.
ü Να
εξοικειωθούν με το γραπτό και τον προφορικό λόγο στην Αγγλική γλώσσα, για να απευθύνουν ερωτήσεις
στους τουρίστες.
ü Να
εξασκηθούν στη χρήση των πινάκων για την
επεξεργασία των αποτελεσμάτων και τη σχεδίαση γραφημάτων.
ü Να
αναπτύξουν προβληματισμούς και νοήματα μέσα από δημόσια συζήτηση.
ü Να
εξασκηθούν στην παραγωγή τεκμηριωμένων κειμένων με στόχο την κριτική παρουσίαση
των ερευνητικών αποτελεσμάτων.
Α) Βασιζόμενοι στο υποερώτημα που έχει αναλάβει η ομάδα σας,
δημιουργείστε ένα ερωτηματολόγιο για να ελέγξετε τις :
·
ΓΝΩΣΕΙΣ:
Τι γνωρίζουν σχετικά με το θέμα;
·
ΓΝΩΜΕΣ:
Τι γνώμη έχουν γι’ αυτό;
·
ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ:
Τι πιστεύουν;
·
ΑΞΙΕΣ:
Τι εκτιμούν πιο πολύ;
·
ΣΤΑΣΕΙΣ:
Τι θα έκαναν;
·
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ:
Τι κάνουν;
των ατόμων
που συμμετέχουν στην έρευνα ( τουρίστες και τουρίστριες) . Κάθε ομάδα γράφει
από 5 ερωτήσεις για να
δημιουργήσουμε ένα ερωτηματολόγιο στα ελληνικά
και αγγλικά και απευθύνεται σε διαφορετικό πληθυσμό (δείγμα πληθυσμού 10-15 ατόμων/ κατηγορία) (διαθέσιμος
χρόνος 30΄)
Β) Συμπληρώνουμε τα ερωτηματολόγια , κατά τη διάρκεια της επίσκεψης
μας στην Ακρόπολη και τη γύρω περιοχή, βιντεοσκοπώντας
ή ηχογραφώντας τις απαντήσεις
των τουριστών (διαθέσιμος χρόνος 60 ΄)
Γ) Αφού συμπληρωθούν τα ερωτηματολόγια ,
επεξεργαζόμαστε στατιστικά τα δεδομένα και δημιουργούμε γραφήματα (διαθέσιμος
χρόνος 30΄)
Δ) Παρουσιάστε τις απαντήσεις σας στις
υπόλοιπες ομάδες (διαθέσιμος χρόνος 5΄)
Ε) Συγκρίνετε τις απαντήσεις των
διαφορετικών ομάδων στην ολομέλεια , για την εξαγωγή των τελικών συμπερασμάτων
(διαθέσιμος χρόνος 15΄)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου