Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

8ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ



8ο  ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (3ο ΣΤΑΔΙΟ)                                       ΡΟΛΟΙ:             
Στόχος:
ü  Να εφαρμόσουν οι μαθητές τη τεχνική οργάνωσης ενός ερωτηματολογίου.
ü  Να εξοικειωθούν με το γραπτό και τον προφορικό λόγο στην  Αγγλική γλώσσα, για να απευθύνουν ερωτήσεις στους τουρίστες.
ü  Να εξασκηθούν στη χρήση των  πινάκων για την επεξεργασία των αποτελεσμάτων και τη σχεδίαση γραφημάτων.
ü  Να αναπτύξουν προβληματισμούς και νοήματα μέσα από δημόσια συζήτηση.
ü  Να εξασκηθούν στην παραγωγή τεκμηριωμένων κειμένων με στόχο την κριτική παρουσίαση των ερευνητικών αποτελεσμάτων.

Α) Βασιζόμενοι στο υποερώτημα που έχει αναλάβει η ομάδα σας, δημιουργείστε ένα ερωτηματολόγιο για να ελέγξετε τις  :
·         ΓΝΩΣΕΙΣ: Τι γνωρίζουν σχετικά με το θέμα;
·         ΓΝΩΜΕΣ: Τι γνώμη έχουν γι’ αυτό;
·         ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ: Τι πιστεύουν;
·         ΑΞΙΕΣ: Τι εκτιμούν πιο πολύ;
·         ΣΤΑΣΕΙΣ: Τι θα έκαναν;
·         ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ: Τι κάνουν;
των ατόμων που συμμετέχουν στην έρευνα ( τουρίστες και τουρίστριες) . Κάθε ομάδα γράφει από 5 ερωτήσεις για να δημιουργήσουμε ένα ερωτηματολόγιο στα ελληνικά και αγγλικά και απευθύνεται σε διαφορετικό πληθυσμό (δείγμα πληθυσμού 10-15 ατόμων/ κατηγορία) (διαθέσιμος χρόνος 30΄)

Β) Συμπληρώνουμε τα ερωτηματολόγια , κατά τη διάρκεια της επίσκεψης μας στην Ακρόπολη και τη γύρω περιοχή, βιντεοσκοπώντας ή ηχογραφώντας τις απαντήσεις των τουριστών (διαθέσιμος χρόνος 60 ΄)

Γ) Αφού συμπληρωθούν τα ερωτηματολόγια , επεξεργαζόμαστε στατιστικά τα δεδομένα και δημιουργούμε γραφήματα (διαθέσιμος χρόνος 30΄)

Δ) Παρουσιάστε τις απαντήσεις σας στις υπόλοιπες ομάδες (διαθέσιμος χρόνος )

Ε) Συγκρίνετε τις απαντήσεις των διαφορετικών ομάδων στην ολομέλεια , για την εξαγωγή των τελικών συμπερασμάτων (διαθέσιμος χρόνος 15΄)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου